RET: Automatisch Trein Beveiliging (ATB/LZB) 6de Frequentie
Functie: Werkpakketleider Uitvoering.
Omschrijving: Voortzetting van het project Automatisch Train Beveiliging ATB/LZB 6de frequentie t.b.v. de nieuwe Hoekselijn, waarin wij bij RET eerder hebben uitgevoerd; 40 Metro’s Hardware en Software aanpassing en 64 Metro’s software upgrade en later 18 voertuigen bug-fix.
Opdracht:
- Ombouw laatste 3x SG 2/1 voertuigen
- Software upgrade 18x SG 2/1 voertuigen (bug-fix)
- Ombouw en software upgrade laatste 3x HSG 3 voertuigen.
- Werkpakketomschrijving, Draaiboeken, Testleider, Kwaliteitscontrole, Toezicht.
Referentie van de opdrachtgever, Willem Manneke, projectmanager:
Als projectmanager heb ik op een heel plezierige en professionele wijze samengewerkt met Cuneyt in een metro gerelateerd ombouw project bij de RET.
De opdracht was het vervangen / upgraden van de spoorbeveiligingssystemen in alle ca. 125 RET metro voertuigen. Cuneyt vervulde de rol van directievoerder ombouw met als verantwoordelijkheid het samen met de leverancier en RET betrokkenen ombouwen van alle metrovoertuigen. Een complexe opdracht met naast technische en logistieke uitdagingen ook veel aandacht voor veiligheid, testen en administratieve afhandeling om intern RET en naar externe instanties de exploitatieve veiligheid van de omgebouwde metro’s aan te tonen. Een van de belangrijkste succesfactoren voor het project was het verkrijgen van draagvlak bij alle interne RET stakeholders. Cuneyt slaagde hier voortreffelijk in door vanaf de start van zijn werkzaamheden intensief contact te onderhouden met alle stakeholders op een wijze die als zeer plezierig en professioneel is ervaren.
In mijn rol als projectmanager heb ik ervaren dat Cuneyt een zeer toegewijde professional is, met wie op fijne en betrokken wijze kan worden samengewerkt en die zonder weerstanden op te wekken vele interne collega’s/stakeholders aan zichzelf en aan het project kan binden.
